29-01-2007

16 juni Korenfestival Noordwijk: Poen voor Kameroen

Het Korenfestival Noordwijk begint om 10.00u in de RK kerk St. Jeroen en zal tot uiterlijk 17.00u duren. Tijdens deze dag kunt u ook genieten van de tuinmarkt die plaatsvindt op het Lindenplein en de Voorstaat tegenover de kerk en de diavoorstelling van het schoolproject in Soppo en Sasse in het parochiecentrum naast de kerk. Ook worden er ook mooie dia’s getoond over de cultuur en de natuur in Kameroen.

Als extra vermelding waard!

Arthur Eijs en Bernadette de Koning zullen naast het aanwezig zijn bij de diavoorstelling, ook nog zelf een optreden verzorgen tijdens het Korenfestival samen met Rob en Annette in \'t Veld met hun Vocaal Kwartet Sine Nomine. Op welk tijdstip kunt u lezen op een later moment.

Uiteraard hopen we via giften op een mooie opbrengst voor ons DJA project: Poen voor Kameroen